גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות מוזיקה

ברודווי ישראל - מופע בינלאומי עם כוכבת פנטום האופרה בישראל

ארכיון תאריך: 25 מרץ 2022 - 1 אפריל 2022

משך: שעה וחצי

כוכבת פנטום האופרה בישראל!

לראשונה בישראל, תגיע כוכבת פנטום האופרה ארין ליקרויי Eryn LeCroy היישר מניו יורק לרגל מופעי מחווה חגיגיים לברודווי בשיתוף הזמר והשחקן הישראלי צחי סיטון Isaac Sutton. 

ברודווי ישראל-
  מופע בינלאומי חוצה יבשות, יכלול את מיטב הלהיטים הגדולים ביותר מתוך המחזמר פנטום האופרה, כמו גם מיטב השירים ממחזות הזמר שהועלו על במות ברודווי לאורך השנים - החל מהקלאסיקה האמריקאית המסורתית ועד למחזות הזמר המודרניים של היום.
 
כוכבת ברודווי האמריקאית הנודעת ארין ליקרויי תבצע את מיטב הלהיטים מתוך המחזמר המצליח ביותר בכל הזמנים - פנטום האופרה, מחזמר אשר הפך אותה לשם דבר בארה"ב, בו גילמה את התפקיד הראשי של קריסטין בברודווי. ארין ליקרויי תבצע גם דואטים יחד עם צחי סיטון, אשר יבצע גם הוא ממיטב הרפרטואר שלו, כולל גם קטעים נבחרים מתוך מחזות זמר ישראלים מוכרים ואהובים.
 
המופע יכלול שירים מתוך פנטום האופרה, צלילי המוסיקה, גבירתי הנאווה, הלו דולי, מצחיקונת, חתולים ועוד...
 
ארין ליקרויי Eryn LeCroy- כוכבת ברודווי אמריקאית אשר התפרסמה בארה"ב בזכות תפקידה הראשי בברודווי במחזמר המצליח ביותר בכל הזמנים - פנטום האופרה, כמו גם תפקידים ראשיים במחזות הזמר: Sweeney todd , Assassins, Jekyll and Hyde.
לאחר סיבוב ההופעות בארץ, תחזור ארין לניו יורק ותגלם תפקיד ראשי נוסף בברודווי במחזמר 1776.
 
צחי סיטון Isaac Sutton - זמר, שחקן ומפיק ישראלי בעל קריירה בינלאומית, מככב בימים אלו בתיאטרון הבימה וברחבי הארץ עם המופעים המצליחים "הערב מחזמר" ו - "לאס וגאס - תל אביב" - מופע מחווה לעיר ההימורים הגדולה. לאחרונה השיק מופע חדש בהבימה "פרס ישראל - המוסיקה, הזוכים, הזיכרונות" - מופע מחווה לכלות וחתני פרס ישראל בזמר העברי, לרגל חגיגות 70 שנה למדינה. בקיץ האחרון הושק שיתוף פעולה עם כלת פרס ישראל נורית הירש כאורחת כבוד במופע. בשנים האחרונות, מעבר להפקות שלו, הוא מרבה להופיע במחזות זמר ואופרות, ביניהם המחזמר הצרפתי "רומיאו ויוליה" בתיאטרון גשר.
 
סיטון מופיע בניו יורק באולמות המטרופוליטן רום וסטודיו 54 הנודע Feinstein's - ומרבה לשתף פעולה עם כוכבות ברודווי בארה"ב ובארץ.
החל משנת 2018 הביא ארצה לסיבובי הופעות משותפים את כוכבות ברודווי הנודעות Carrie St. Louis, DeLaney Westfall
, Amanda Jane Cooper.
סיטון הופיע גם עם כוכבת ברודווי זוכת פרס הטוני Kristin Chenoweth, שהתפרסמה בארה"ב בזכות תפקידה הנודע במחזמר Wicked. הדואט שלהם בוצע על במת ה-  Mayo  Arts. 

המופע "ברודווי ישראל" הוא מופע חוצה יבשות, אשר כולל מגוון רחב של מחזות זמר, החל מהקלאסיקה האמריקאית המסורתית ועד למחזות הזמר המודרניים של היום.
קרדיט צילום כוכבת פנטום האופרה: Matthew Murphy
 
הביקורות משבחות!
 
"היישר מברודווי! מופע מהנה ביותר המספק לקהל מנה גדושה של רגש ונוסטלגיה". (צח אוריין אוראץ', מעריב).

"מופע מוסיקלי נוסטלגי ומלהיב... במופע אין רגע דל. הוא מבדר מאד וסוחף. עצם העובדה שהמופע חולף ביעף, בנועם ובלהט המוסיקה הכובשת, הרי שזהו בידור במיטבו". (חיים נוי, הארץ).
 
ערב של הנאה צרופה! רוצו! (ציפי שוחט, הארץ). 

"צחי סיטון, זמר בס-בריטון מהטובים בארצנו פרפורמר כשרוני וכריזמטי, אשר מצליח לסחוף ולהלהיב את הקהל בשירתו העוצמתית והיציבה ובאופן ההגשה שלו, אשר משלב משחק מדוד ומחושב היטב" (אלעד נעים,The Marker).

"צחי סיטון, עם נוכחות מלבבת וקול מלטף, אוהב מחזות זמר וזה ניכר בכל רגע ורגע שלו על הבמה. עם חיוך שלא ירד לו מהפנים לאורך כל הערב, הוא מוליך את הקהל בין מחזות הזמר הגדולים ביותר שהיו פה ובעולם כולו. כמו כן, זמרת אופרה, עם קול פעמונים ויכולת לעשות איתו כשפים. אין מקום שהיא לא יכולה להגיע אליו עם הקול שלה. השניים שרים יחד, ונשמעים פשוט נפלא." (ליבית אבן פז, מפרגנת).

"ערב שמוגש באהבה ובכישרון מתפרץ... קול עמוק ומרגש... ערב מהנה ביותר ונוסך חיוכי קסם" (הבמה).

"תשכחו לרגע את הפארקים והקיסריות, עזבו הכל, אם אתם מעריכים ואוהבים מוזיקה לשמה, אם אתם יודעים להעריך מבצעים מלוטשים ברמה בינלאומית, שריינו לעצמכם מופע עם זמר בס-בריטון מהשורה הראשונה של המבצעים, בעל גוון קטיפתי בקולו, מעניק לקהל שעה וחצי מלאות עם מיטב השירים ממחזות הזמר. המופע כולל דואטים מרהיבים ביופיים המוזיקלי. מדובר בשעה וחצי תמימות של עונג לאוזניים עם שירים מצוינים, מתובלים בקטעי קישור המעלים חיוך ומשאירים טעם של עוד" (יובל אראל, כתב תרבות).
 
 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter