גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

ז'וקה פרפיניאן ומרסלו נמי

ארכיון תאריך: 22 מאי 2021

משך: שעה וחצי

פתיחת הדלתות במועדון שבלול ב-19:00 . שימו לב! המקומות נשמרים עד שעה לפני תחילת ההופעה.

משתתפים:
ז'וקה פרפיניאן: כלי הקשה ושירה
מרסלו נמי: גיטרה ושירה

שני מוזיקאים וירטואוזים ואקלקטיים ששורשיהם נטועים בברזיל ובישראל, נפגשים לערב חדש ומיוחד של מוזיקה מקורית ועיבודים חדשים ומרעננים לקלאסיקות ברזילאיות.

ז'וקה פרפיניאן: יליד ריו דה ז'נרו, פרקשניסט, זמר ומלחין עם קריירה בינלאומית, הופיע עם המוסיקה המקורית שלו בבמות מכובדות בארץ ובעולם, ושיתף פעולה עם אמנים גדולים כמו: ננה וסקונסלוס, ארמנדיניו, ז'ואו דונטו, האחים מנדס, פקיטו ד'ריברה ועוד..

בישראל שיתף פעולה בין היתר עם: מתי כספי, יוני רכטר, אריק איינשטיין, שלמה גרוניך, קבוצת מיומנה, כחבר קבוע בפרוייקט של עידן רייכל, וחבר מייסד בשלישיית טוקאן.

ב 2013 הוציא לאור את אלבומו השני של מוסיקה מקורית והאלבום נבחר לאחד מבין עשרת האלבומים הטובים שהושקו בישראל ב 2014 על ידי עיתון הארץ.

"ז'וקה מפיץ את המוסיקה הברזילאית לעולם עם כבוד, טוב טעם ואהבה.." (ננה ווסקונסלוס – מאסטר כלי הקשה מברזיל)
" ז'וקה הוא נגן כלי הקשה מחונן וזמר מצוין שיוצר מוסיקה נפלאה, ומביא לאוזן המאזין תוצאה מושלמת וללא ויתורים.." (מתי כספי)

מרסלו נמי: נולד בעיירה קטנה בפרברי ריו דה זЧנירו, הופיע והקליט עם מיטב האמנים בברזיל, ביניהם שיקו בוארקה, דניאלה מרקורי, איוון לינס, המילטון דה הולנדה ועוד.   בישראל שיתף פעולה עם יוני רכטר, שם טוב לוי ושלמה יידוב.

בנוסף להיותו חבר קבע בהקלטת האלבום הרשמי של הקרנבל היוצא מידי שנה בשנה, לנמי שני אלבומים, Wind Toy ו­ Again Back , אשר מבליטים את אהבתו למסורת הברזילאית אך יחד עם זאת את השאיפה לחדשנות ושבירת מוסכמות הכלי.

אהבתו לגיטרה הקלאסית והחשמלית כאחד, הביאה את נמי לפתח טכניקת נגינה ייחודית במינה המשלבת בין השתיים ומהווה כיום השראה לנגני גיטרה רבים ברחבי העולם.

"אחד הגיטריסטים הגדולים של הדור החדש!" (איוון לינס- מגדולי מלחיני ברזיל)
"למרסלו נמי יצירתיות, כושר אילתור, אישיות וחוש קצב מרשימים מאוד!" (יוני רכטר)

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter